• Alle verhalen
  • Mijn cursus in kaart
  • Vragen
  • Bouwstenen
  • Download het rapport
  • Alle verhalen
  • Mijn cursus in kaart
  • Vragen
  • Bouwstenen
  • Download het rapport

Alle verhalen van docenten

Dries

Dries geeft NT2 aan poetspersoneel van de gemeente. Via WhatsApp-taken stimuleert hij het leren tussen de lessen door en verbindt hij les en werk.
Lees meer

Alex

Alex combineert de face-to-facelessen Alfa NT2 met digitale taken, om cursisten extra oefenkansen buiten de klas te geven.
Lees meer

Liesbeth

Liesbeth grijpt de kansen die blended onderwijs biedt om haar NT2-cursus nog krachtiger te maken en de leefwereld van de cursisten te verruimen.
Lees meer

Annabelle

Annabelle gebruikt verschillende media om haar hogergeschoolde NT2-cursisten ook online te laten samenwerken en een groepsgevoel te creëren.
Lees meer

Greet

In de opleiding zorg voor anderstaligen bieden Greet en haar collega’s theorie en praktijk aan via flipped classroom.
Lees meer

Ann-Sofie

Laagdrempelige online tools en een stap-voor-stapaanpak. Dat zijn de hoofdingrediënten van Ann-Sofie’s blend voor haar NT1-cursisten.
Lees meer

Maryam

Deels in de klas en deels online thuis: de blend van Maryam bereidt cursisten voor op hun theoretisch rijexamen.
Lees meer

Mark

Mark geeft les in de opleiding hulpkok. Hoe pakt hij dat aan, een praktijkopleiding blended geven?
Lees meer

Alle verhalen van centra

Karima

‘Team work makes the dream work' is haar motto. In dit centrum is de blended aanpak het werk van het hele team.
Lees meer

Wendy & Tom

Directeur Wendy en ICT-coach Tom vertellen hoe zij collega’s en cursisten ondersteunen bij het blended onderwijs.
Lees meer

Kim & Veerle

Een cursistenbevraging hielp het centrum van Kim en Veerle om hun visie rond blended onderwijs te ontwikkelen.
Lees meer

Deze website maakt gebruik van cookies - Om Blend Up voor jou nog beter te maken, gebruiken wij altijd functionele en analytische cookies. Als u verder surft, geeft u Blend Up toelating om deze cookies te gebruiken. Opgelet, het blokkeren van bepaalde cookies verhindert het correct functioneren van deze website.

Voorkeuren
Alle cookies aanvaarden
Opslaan
Deze praktijkleidraad werd ontwikkeld door het Centrum voor Taal en Onderwijs (KU Leuven) in opdracht van het Vlaams Ministerie van Onderwijs en Vorming.